Tårtkalas

Datum: 2012-01-03 Tid: 13:51:32
Idag jobbade jag till klockan 18.00 och efter jobbet så åkte jag hem till mamma och pappa. Där väntade Magnus och familjen Larsson/Heed. Mamma skulle bjuda på fika och tårta för att hon fyllde år. Vid 20.00 så tackade vi för oss och svängde förbi affären på vägen hem. Handlade det sista inför morgondagen (nyårsafton). När vi kom hem så började jag duka, fixa och förbereda det mesta. Så att det inte blir så stressigt imorgon då jag jobbar mellan 12-16.

Dukningen kommer att gå i vitt och silver, vit linneduk, vita och silver servetter, silverglittriga stjärnor på bordet som dekoration och vita ljus i de silvriga ljusstakarna. Åh vad jag älskar sånt här, pyssla och göra fint till speciella tillfällen....längtar verkligen tills imorgon!

Började känna mig lite trött, hängig mot kvällen och halsen började värka. Hoppas jag slipper bli sjuk nu, lagom till nyår och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback