Soffbeslutsångest

Datum: 2011-09-02 Tid: 13:34:56

I tisdags 30/8 var jag ledig så då passade jag på att gå och gymma på förmiddagen. det var riktigt skönt, skönt att ha kommit igång lite smått med träningen igen. Det var ju inte igår ;) Har inte haft varken tid, lust eller energi...men nu hoppas jag att det ska bli ändring på det. Tycker att det är så skönt att styrketräna, gå in i min lilla bubbla, ha bra musik i öronen och bara köra. I love it!

När jag kom hem så blev det lite lunch och en dusch. Såg till att jag var klar till 15.00 då Magnus skulle komma hem. Då åkte vi till Söderhamn för att provsitta soffor, kolla på hyllsystem ut till garaget (så vi kan få lite ordning) mm. Vi har två vardagsrum och nu är det dags att börja inreda det andra så att vi kan sitta där i vinter och mysa framför vår kamin.

Vi funderar på den här soffan som har en divan och en mys/cozy-hörna, perfekt att sitta och mysa i framför den öppna spisen....Och mys det gillar vi här hemma ;)
Kanske kommer den att påminna om våran andra soffa i det första vardagsrummet, men vi gillar färgen och att den är väldigt go och skön att sitta i. Och den vi redan har, har ju 2 st divaner så riktigt lika kommer det ju inte att bli. Sen blir det ju andra detaljer, kuddar, lampor, större tv, mm i detta vardagsrum.



Soffan som vi redan har, älskar verkligen den. Så himla snygg och skön!


När vi hade uträttat våra ärenden så kom jag med förslaget att vi skulle äta middag på O`learys och det tyckte Magnus lät som ett bra förslag. Så så fick det bli, jag åt kyckling i vanlig ordning och Magnus åt någon grillmixtallrik. Och till förrätt så får man ju alltid in en skål med popcorn, vilket är lite roligt =) Även om man egentligen tycker att det känns lite fel att äta detta innan maten så sitter man där med näven i skålen och mumsar ;)

Bilder kommer......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback