Shoppat från Biotherm

Datum: 2011-09-02 Tid: 14:01:32

1 september.....Nu är hösten här och det är inte utan att det känns. Usch vad snabbt sommaren var över, nästan så jag fundera på om man skulle ta och boka en sista minuten till värmare breddgrader.

Idag började jag jobba kl 08.00 (varuplock mellan 08-09.50). Hade med mig min i.pod idag så då gick det lite lättare att plocka upp. Det har varit riktigt segt och dött på stan idag, vad är det med folk...de kan ju inte ha slut på pengar redan? Men dagen rullade på ändå och vid 17.30 fick jag gå hem.

Var bara tvungen att handla lite saker innan jag åkte hem. Köpte bla min favorithandkräm och en bodylotion (bodycreme) från Biotherm. Min favvo har kommit ut på burk tillfälligt, så passa på nu för snart är den slut och då vet man aldrig när den kommer på besök igen. Och vilket toppenpris, endast 199:-.



Köpte med mig en sallad hem från kvantum charken då min mage fortfarande inte mår så bra.
Åkte hem och satte mig i soffan och kollade på tv medans jag mumsade i mig den. Sedan ringde min vän Helena och som vanligt när vi pratar så rinner tiden iväg och vips så hade vi pratat i 2 tim =) Alltid lika trevligt. Synd bara att det var Helena som ringde, då blir det dyrt för henne. Annars brukar hon alltid be mig ringa upp då jag ringer gratis till alla men det glömde vi bort den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback