Ny snygg stereo hemklickad

Datum: 2011-09-04 Tid: 20:13:07
Fick lite sovmorgon i morse då jag inte började jobba för än klockan 11.45. Det var tyvärr rätt lugnt igår fast det var lördag, men timmarna rullade på ändå. När jag slutade så åkte jag hem till mor och far och väntade på att Magnus skulle sluta för dagen. Vi skulle bli bjuden på middag idag igen =) Känns skönt att komma hem till mor och far, sätta sig vid ett dukat bord och bara njuta.

När vi kom hem igen så blev det handboll på tv´n och det innbar lite massage för mig.

Stängde av tv´n i bra tid och satte oss framför datorn för att leta musik till Magnus träningspass som han ska börja hålla på gymmet from måndag. Det kommer att bli en härlig blandning av allt från hårdrock, techno, pop, mm. Hoppas även att de som ska gå på hans pass kommer att gilla denna musk lika mycket som vi gör. Så på måndag då kör Magnus sitt första "Nordic Extreme" pass själv.

Vi beställde även hem en stereo/dockningsstation, det blev en Philips DCM580. Riktigt snygg design och grymt bra ljud med plats för både USB, iPhone, iPod och CD. Vi har tittat på den ett flertal gånger, men idag slog vi till. Längtar tills den kommer hem och vi får börja spela musik ur denna skönhet.







Kommentarer
Postat av: Fia

Hej vännen!!Jonas har en sådan,och den är sååå snygg och de är ju grymt ljud dessutom=)

2011-09-07 | 21:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback