En ny pappelinamatta är på väg hem till oss

Datum: 2011-09-02 Tid: 13:47:37

Onsdag 31/8, sista dagen på augusti månad...hmmm då var sommaren redan över, ångest!
Ledig idag igen, shit vilket soft schema jag har den här veckan.
Åkte upp till gymmet idag och körde lite kondition på crosstrainen. Jag vet, jag har en egen sån hemma men den på gymmet är bättre plus att det är roligare att träna där än hemma. Passade även på att sola lite, kan behövas...känner mig så blek och ful, blä!

När jag kom hem så fick jag sjukt ont i magen och var tvungen att kyrpa ihop under en filt i soffan. Nu är det något som inte är bra. Tror att jag fått magkatarr, det gör riktigt ont...det hugger till och så mår jag illa och har halsbränna. Somnade och sov till kl 15.00 när Magnus kom hem.

På kvällen fick vi besök av pappa och hans bror Patrik och vän Stefan. De kom för att sätta upp gips i vårat badrumstak samt börja bygga ett trappsteg till våran terass =) Det är bra att man får hjälp!

Sen blev det inte så mycket mera den kvällen, satt i soffan och tyckte synd om mig själv och min onda mage. Tittade på "Halv åtta hos mig" och "Robinson" innan det var dags att sova för imorgon börjar jag redan kl 08.00.

Beställde hem en ny matta idag, en Pappelinamatta i svart och vitt som vi ska ha i hallen. Vår hall/korridor är ca 6 m så det fick bli en 4.5 m lång matta med stjärnor. Tror att den kommer att göra sig riktigt bra där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback