En massa nytt att prova

Datum: 2011-09-18 Tid: 18:08:28
En soft fredag, jobbar mellan 12-17 och sen har jag helg. Både jag och Magnus är ledig lördag och söndag.
Innan jag gick hem så fick jag en påse av chefen med en massa smått och gott. Vi på skönhet har lyxen att vi får en hel del saker. Och det är ju alltid roligt, spännande att prova en massa produkter, produkter som du kanske inte skulle köpa själv osv.
Plus att vi har tävlingar varje månad och klarar vi dem så skickar företaget som vi tävlar med en massa produkter/gåvor till oss och det uppskattar vi. Just nu har vi tre tävlingar igång, Sensai "Kanebo", "I.D Bare minerals och "Estee Lauder". Vore roligt om vi klarade budgeten för alla tre märken för då får vi massor av produkter/presenter =) Me like!

Detta fick jag med mig hem idag:



Shampoo från Schwarzkopf Gliss ultimate repair
Hand creme från Emma S
Fukt boost från Lumene
Turkos/ljusblå ögonskugga från Lumene
Volume mascara Blueberry från Lumene
Chubby stick (06 woppin´watermelon) från Clinique

När jag kom hem så lagade jag och älsklingen mat och efter det så satte vi oss i soffan och myste. Tittade bla på "Idol", "Skavlan" och filmen "Juryn" som gick på svt1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback