Fredagen den 13

Datum: 2011-05-13 Tid: 08:08:25



Godmorgon, idag är det fredagen den 13 maj. Då detta enligt skrockär en oturs dag så får man se till att passa sig idag. Idag börjar jag jobba 09.50-17.00, hoppas att folk är shoppingsugna idag så att jag får mycket att göra.
För mig är det en bra dag idag, jag får ju min lön idag.....lovely!

Efter jobbet så ska jag och älsklingen åka och titta en sista gång på utemöbler innan vi bestämmer oss för vilka vi ska ha. Vi skulle även behöva nya gardiner till både sovrum, gästrum, vardagsrum...det lutar åt att alla fönster får vita då jag tycker att det är mest stilfullt och snyggt. Så kan man ha lite färg på detaljer, tex kuddar, ljus mm.

Nu har vi också bestämt oss för vad det blir för fondtapet till vårat kontor. Det blir en svart och grå randig tapet som ska tapetseras vågrätt. Kommer nog att bli supersnyggt tillvåra svarta kontorsmöbler =) Hoppas att vi kan göra klart detta rum nästa vecka. Måste även hitta ett snyggt golv som ska passa?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback