Ont i stackars fötterna

Datum: 2011-05-19 Tid: 20:32:17
Usch och fy vad jag har ont i mina stackars fötter idag. Har jobbat i 10 tim i mina converse (vet att de inte är så bra skor att arbeta i en hel dag), men de är lätta, luftiga och snygga. Men min kära Magnus säger att jag får skylla mig själv när jag jobbar i dem, när jag vet att jag får ont.

Efter jobbet gick jag hem till mamma och pappa, där jag blev bjuden på mat. Soppa och american pancakes ;) Hur gott som helst, mums! Magnus jobbar till 22.30 så min kära far fick köra hem mig när jag hade ätit klart. Tog en lång och skön dusch och nu ligger jag i sängen och ska läsa lite innan det är sovdags. Ska bli så skönt att sova efter en så lång arbetsdag. Ingen sovmorgon imorgon heller, för imorgon ska jag vara på plats igen redan kl 08.00 för månadsmöte.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback