En ledig dag

Datum: 2011-05-12 Tid: 17:12:43
Så skönt att vakna upp och se solen och veta att man är ledig. Efter att jag hade ätit frulle och sagt hej då till Magnus som skulle jobba idag så gick jag ut och la mig i min solstol. Låg där och läste och njöt av min kropp äntligen skulle få lite färg.
Klockan 13.00 kom pappa förbi, han hade med sig lunch som vi mumsade i oss ute i vår hammock. Sedan hjälptes vi åt att förbereda lite inför terassbygget. La ut stenar, en duk som gör att inget ogräs kan växa upp plus en massa singelsten. Så nu är det bara virke som saknas.....
Följde med pappa hem och hjälpte honom att göra middag tills mamma kommer hem. Det fick bli skaldjurssallad =) gott! Senare på kvällen så kom älsklingen hem så åkte vi hem och la oss i soffan och tittade på "Arga snickaren".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback