Brudkonsultation + make up kurs

Datum: 2011-05-09 Tid: 21:10:44

Vid kl 17.00 infann jag mig i Järvsö där jag skulle träffa bruden som ska gifta sig i sommar. Vi gick igenom lite inför den dagen, pratade smink mm. Supergulig och trevlig tjej =) Det visade sig att jag hade sminkat ett flertal av hennes gäster, så det ska bli roligt att få träffa dem igen. Provsminkning bokade vi in en annan dag, men det ska nog inte vara några problem.

Åkte sedan raka vägen ner till Bollnäs, där jag skulle ha kurs för ca 15 frisörer. De var ett härligt tjejgäng som var sugna på lite inspiration och tips på olika make uper. Jag hade fått 3 st snygga modeller som jag gjorde en dag, en brud och en fest/kvälls make up på. Alla verkade nöjda och glad efteråt och de flesta hade massor av frågor och blev shoppingsugna på det mesta som jag hade visat. Strax efter 21.30 så tackade jag för mig och åkte hem. Var helt slut efteråt, så det var riktigt skönt att krypa ner i sängen och veta att man är ledig imorgon, hur skönt som helst =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback