Bra start på dagen....NOT!

Datum: 2011-05-17 Tid: 09:21:45
Godmorgon.....Tänkte ha sovmorgon i morse, men det gick så där. Klockan 08.00 hoppade jag upp ur sängen dår jag hör våran katt Snuttan stå och hulka nedanför sängen. Ut med henne i hallen där vi inte har någon matta och där kom det...Blä, fy vad äckligt. Sen fick jag torka spy lite var stans efter stackars lilla Snuttan som skämdes så. Nu är det dags för avmaskning på henne, så här kan det ju inte fortsätta. Sen är ju hon som en kossa, går loss på gräset som en gräsklippare....det verkar hon tycka är gott.

Inte nog med detta så sparkade jag in storstån (både idag och igår) i samma j*vla resväska som stod i sovrummet. Så nu gick det så illa så att nageln sprack och det kom massor av blod och nageln är helt blå, stackars mig. Bra start på morgonen, NOT!

Undra vad jag ska hitta på idag på min lediga dag? Måste i allafall plocka undan, städa och fixa lite här hemma. Får ev lunchbesök av min vän Helena i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback