Bal make up + hår

Datum: 2011-05-09 Tid: 21:20:57

Idag har både jag och Magnus varit lediga, så vi tog det lite lugnt på förmiddagen. För att på eftermiddagen åka ner på stan. Uträtta lite ärenden, bla kolla på tapet till kontoret...varför ska det vara så svårt att bestämma sig? Måste det finnas så mycket snyggt. Nu lutar det åt en svart/grå-randig tapet, men jag hinner väl ändra mig hundra gånger till innan allt är klart.

Käkade middag hemma hos mor och far, de bjöd på fläskpannkaka, mycket gott. Vid kl 17.00 så dök Sofia upp, en tjej som jag ska sminka till studentbalen (jag har 3 st jag ska fixa den dagen). Vi gjorde en håruppsättning som blev supersnygg och så fick det bli en lite soft sotad sminkning (snyggt till hennes svarta balklänning).

När vi kom hem så gjorde vi inte särskillt mycket. Magnus har börjat känna sig dålig så det fick bli sovdags tidigt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback