Vill bli frisk NU!

Datum: 2011-03-01 Tid: 11:03:43
Då var det redan 1 mars....shit vad tiden springer i väg. Det sköna med det är att det blir allt ljusare ute och förhoppningsvis så är snön snart på väg bort.
Blev väckt att Snuttan i morse vid 09.00, då tyckte hon att det var dags för matte att kliva upp =( jag som sov så skönt och hade nog behövt någon timme till. Men det var bara att kliva upp, har nu fått lite frukost i magen och sitter nu i soffan och väntar på att hälsocentralen ska ringa upp mig. Nu har jag fått nog, orkar inte vara sjuk längre. Är helt slut, orkeslös, trött, öm i leder/muskler och håller på att hosta sönder både hals och revben. Se om jag kan få komma förbi och se om en läkare kan kolla så att det inte är något annat fel än en vanlig dunderflunsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback