Tillbaka på jobbet

Datum: 2011-03-07 Tid: 11:27:01
Idag har jag bestämt mig för att jobba, det är ju bara 4 tim så det är bara att stå ut. Medans jag jobbade så åkte mamma, pappa och Magnus på Lilla K och fikade....jag ville också följa med, men men man kan ju inte få allt. Jag ska ju jobba och dra in lite casch ;)
Det gick bra att jobba, det var lite att göra ändå även om det var söndag och söndagar brukar vara så lugna.
När jag slutade så gick jag hem till mor och far, där Magnus redan var. Vi blev bjuden på söndagsmiddag och det är ju inte helt fel. Vi blev kvar där till strax innan 19.30 för då åkte vi hem för att hinna se "Solsidan".
Gjorde inte så mycket mera innan det var dags att sova, vi ska ju båda upp och jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback