Måndag

Datum: 2011-03-07 Tid: 11:32:29
Då var det måndag och onsdagen börjar närma sig. Jag har nog aldrig längtat till Skövde så mycket som jag gör just nu. Det var evigheter sen vi var där sist, det ska bli så mysigt och roligt att äntligen få umgås med lite vänner, få träffa deras bebisar, shoppa i alla bra inredningsbutiker som finns där, gå och fika på stan, bara vara och mysa med nära och kära, komma bort ett tag.

Idag har jag en riktigt soft start på veckan, jag börjar jobba kl 14.00 men tänkte åka ner till stan vid 12.00 då jag har lite saker att uträtta innan det är dags att jobba. Och efter jobbet ska jag hem till mamma och pappa. Jag ska färga mammas fransar och bryn, göra en spa-manikyr mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback