Har suttit ute i solen idag....nice!

Datum: 2011-03-03 Tid: 12:30:18
Idag är Magnus ledig, skönt att få lite sällskap när man är hemma och är sjuk. Han var uppe redan klockan 08.00 medans jag sov till 10.20. Jag är verkligen helt död, så trött, orkeslös, hostig och fortfarande sjuk. Jag orkar inte längre, jag vill vara frisk, vill börja jobba igen mm.

Efter frukosten så tog Magnus och jag med oss en varsin stol ut. Och satte oss mot solväggen här hemma och njöt av värmen och jag fick äntligen njuta lite av frisk luft. Vi satt och pratade lite om hur vi ska göra i våran trädgård i sommar, hur vi ska måla huset mm. Längtar tills all snö har försvunnit så man kan börja planera lite mera, kunna vara ute lite oftare osv.

Nu tänker jag koka mig en kopp te och läsa lite bok medans min händiga pojkvän håller på att fixar nere i vårt blivande gym. Nu är det stereo och högtalare som ska på plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback