Fullt ös på jobbet idag

Datum: 2011-03-26 Tid: 19:56:27
Idag började jag jobba kl 12.00 och när jag kom till jobbet var det typ kaos! Folk har fått lön och var sååå shoppingsugna. Så hela dagen har vi haft fullt upp, vi har knappt haft tid att prata med varandra, plocka upp varor mm. Första gången jag tittade på klockan var kl 15.00 och då var det dags för mig att gå på lunch =) Snacka om att tiden går fort när man har roligt och fullt upp.

När jag slutade vid 19.00 så kom älsklingen och hämtade mig så åkte vi till farbror Niklas och hans familj och käkade. Pratade lite bröllopsplaner med dem, eftersom det inte är lång tid kvar tills de ska gifta sig. Och det är ju jag som ska fixa bruden (Anna-lenas) bruduppsättning samt make up.
Vid 21.30 så tackade vi för oss, dags att åka hem och göra oss i ordning för sängen, sovdags. Jag ska ju upp och jobba imorgon.

Ett tips!

Tänkte bara tipsa om en produkt som jag inte kan vara utan, ett måste i min make up väska. Och borde vara i alla kvinnors bästa vän.

La base från Lancome, 395:-.



En primer i geleform som gör att det är lättare att få en snygg grund med sitt puder eller foundation. Ser till att din make up håller hela dagen. Ett måste enligt mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback