Filmkväll i sängen

Datum: 2011-03-02 Tid: 10:55:46
Igår när Magnus kom hem från jobbet så var det första dagen sen i torsdags som jag åt riktigt mat till middag. Det blev 4 st köttbullar, några gurkskivor och lite sås. Aptiten är verkligen inte på topp, men läkaren sa att det var bra om jag försökte få i mig lite näring för då skulle jag kunna bli frisk fortare.

Vi  myste sedan ner oss i soffan och tittade på tv, bla "Vad blir det för mat" och reprisen av gårdagens "Halv åtta hos mig" innan det var dags för dagens "halv åtta hos mig" som sedan föäljdes av "Bygglov".
Tog sedan med oss datorn till sängkammaren där vi gottade ner oss under täcket och tittade på filmen "Unstoppable".



Om filmen:
En lokförare och en tågmästare försöker stoppa ett obemannat tåg lastat med farliga kemikalier. Misslyckas de kommer en hel stad att utplånas.

Så tyckte jag:
Denzel Washington är också en stor favorit skådis hos mig. Tycker att han har lyckats riktigt bra med de flesta av hans roller och filmer. Lika så med den här filmen som är riktigt spännande även om det mesta handlar om ett tåg som ska stoppas. Helt klart sevärd och för alla Denzel Washington fan så är den ett måste.

++++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback