Fika med kusinerna och sedan filmmys med älsklingen

Datum: 2011-03-22 Tid: 09:46:51
Idag är det dagen som nästan hela Bollnäs har längtat efter i ett helt år. Det är bandyfinal mellan Bollnäs och Sandviken på studenternas i Uppsala. Själv så är jag verkligen ingent bandyfan, tycker att det är lite överdrivet, men tycker att det är roligt att Bollnäs har något att vara stolta över. Men självklart så håller även jag tummarna för Bollnäs idag.

Eftersom pappas bror Niklas och hans Anna-lena är bandyfans så är de iväg och ska heja på Bollnäs. Och då är mamma och pappa barnvakt åt tjejerna (mina kusiner) Bella, Julia och Elin. Och eftersom det var ett tag sedan vi träffade dem så bestämde vi oss för att åka och hälsa på dem när vi hade vaknat. Dör var det fullt ös, de hade granntjejerna Wilma och Nora på besök.

Jag, Magnus, mamma och pappa tog med oss alla tjejerna till Lilla k´s trädgårdscafé och fikade. Och det gick hur bra som helst, tror att de  tyckte att det var riktigt mysigt.
Efter det så var det dags för mig och Magnus att tacka för oss och åka hem och göra lite nytta innan våran "slappa söndag" skulle börja. Fixade med alla krukor och blommor mm som vi hade köpt.

Senare på kvällen så tittade på filmen "Little Fockers" innan det var dags för sista avsnittet av "Solsidan". Under tiden så fick jag massage, det var inte igår....men hur grymt som helst =)



Om filmen:
Greg och Pam ska fira sina tvillingars födelsedag och släkten ska samlas. Greg behöver pengar till att renovera huset och sätta barnen i privatskola så han tar ett extrajobb hos ett läkemedelsbolag och får den vackra Andi till kollega. Svärfadern Jack, som vill att Greg blir familjens överhuvud efter honom, börjar fatta misstankar mot Greg och Greg måste bevisa att han älskar sin fru och är värdig att bli släktens nästa patriark.

Så tyckte jag:
De här filmerna är gentligen inte riktigt min humor. Men visst händer det en del saker som gör att man drar lite på smilbanden. Men annars så måste jag erkänna att det här var ingen vidare film, rekommenderar verkligen inte denna. Känns nästan som om man har slösat bort 1.5 tim av sitt liv på att se den här skiten.

+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback