Väckt på morgonen angående mer bröllopsjobb

Datum: 2011-06-14 Tid: 09:47:22
Vaknade kl 08.15 av att jag fick ett mess från bröllopsfixaren som jag samarbetar med. De hade ett bröllop i sept som de ville boka mig till =) Toppen! Det blir som sagt en hel del bröllop för mig i sommar. Bra extrapengar!
Klev upp och käkade frulle och sitter nu här framför datorn och fördriver tiden innan det är dags att göra lite nytta här hemma. Tänkte att jag skulle sätta upp vita gardiner i gästrummet, flytta alla sängkläder samt handddukar till en annan garderob, osv.

För sedan vid kl 15.00 så ska jag åka in till stan och fixa lite saker, jag ska bla till frissan och få min fina fnaskrand fixad. Och det är verkligen på tiden, för det var inte igår kan jag säga. Men nu måste jag ju bli fin i håret tills på lördag när jag ska på bröllop.

Idag är Magnus på intro på sitt nya jobb som han ska börja på efter semestern. Hoppas verkligen att detta kommer att bli bra. Tror att han kommer att göra sig riktigt bra där i allafall. Lycka till älsklingen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback