Söndagsfika i Järvsö

Datum: 2011-06-09 Tid: 20:38:54
Vilket fantastisk väder vi vaknade till, redan klockan 08.00 så var det ca 25 grader ute. Så efter frukost gick jag och svärmor ut på baksidan och satte oss i en varsin solstol och stekte. Härligt att äntligen få lite solbränna och få slappa i solen när man är ledig.
Magnus och svärfar satte upp våra nyinköpta kökslampor och jag blev jättenöjd, så snyggt. Vi har även köpt en stor väggklocka som kom på plats, riktigt bra blev även det.

Vid 14-tiden så kom mamma och pappa och hälsade på, då åkte vi allihopa till Lill Babs Café i Järvsö för att fika.
Jag åt en gigantisk räkmacka, med massor av räkor....gissa om jag blev mätt.



Sedan tog vi den gamla vägen hem, för att visa svärpäronen lite av Hälsinglands fina miljö. Gjorde även ett stopp hos mormor och Harald som var i sin sommarstuga.
När vi kom hem så tog vi det rätt så lungt innan det var dags att sova. Imorgon är det ju dags för mig att jobba på Åhlens igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback