Första besöket på solarieholmarna

Datum: 2011-06-15 Tid: 13:33:18
Åh vad härligt med sovmorgon när regnet öser ner utanför fönstret. Idag sov jag och älsklingen till 09.15, lovely! Klev upp och käkade lite frulle innan jag gav mig iväg till solarieholmarna. Det var första gången jag besökte detta solarium sen jag flyttade hit. Och det var riktigt bra, skönt med drop in och fräscha, nya rör. Me like!

Innan Magnus skulle åka och jobba vid 13-tiden så käkade vi lite lunch tillsammans. När han hade åkt så dammsög jag och plockade undan lite. För vid 14.00 så kommer min farbrors tjej Anna-lena med mina kusiner. Vi ska göra provuppsättning och prov make up inför bröllopet på lördag.

Måste också berätta att jag fick hem mitt löshår idag, kl 10.00 så plingade det på dörren, då var det posten som kom med mitt expressbrev som jag hade skickat efter igår. Snacka om snabba puckar! Sånt gillar jag!
Så ikväll blir det kolla på serier och sy löshår medans älsklingen jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback