Söndagsmys i Järvsö med Helena och Kris

Datum: 2011-07-13 Tid: 21:08:46
Vid lunchtid på söndagen så tog jag och Magnus en tur ner till stan för att shoppa lite. Vi köpte bla en vaxduk till våra utemöbler, rosa prydnadskuddar till sovrummet, limegröna prydnadskuddar till gästrummet plus en massa annat smått och gott. På vägen hem svängde vi förbi "Träslottet" och tog en fika, satt ute och myste tills det plötsligt började tokregna.

Vid 17-tiden så kom Helena och Kris förbi. Vi hade bestämt oss för att åka och käka i Järvsö tillsammans. Det fick bli samma restaurang som Magnus och jag var på tidigare i veckan. Idag lyxade vi till det ordentligt och åt en trerätters middag. Vi började med vitlölksbröd med tzatziki och till varmrätt åt jag pepparbiff med pommes Anna och sås och avslutade självklart med en hallonpannacotta med lakritskräm igen, mums! Tiden rann iväg och det var dags att åka hem efter en riktigt mysig kväll.

Idag är det 5 arbetsdagar kvar tills jag får gå på semester.......

Bilder kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback