Linda 20/6-11

Datum: 2011-07-01 Tid: 21:43:41
Idag är det den 20 juni vilket innebär att det är min dag idag. För jag har nämligen namnsdag idag. Grattis på Linda-dagen!

Hur har jag tillbringat min namnsdag då?

På jobbet fram till kl 17.00, sedan hade jag bokat in en brud prov make up. Det är en fd skolkamrat som ska gifta sig som då har bett mig om hjälp. Åkte hem till hennes föräldrar där hon bor den här veckan innan vigseln. Gjorde en prov make up och den blev hon mycket nöjd med =) Alltid lika trevligt att höra det =)

Plockade upp Magnus på jobbet så åkte vi hem till mamma och pappa och där
blev vi bjuden på tårta och saft för att det är min dag idag ;)  Fick en fin bukett med sommarblommor, bla solrosor som jag tycker så mycket om.
Tack mor och far för det, ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback