Jag har semester!!!

Datum: 2011-07-23 Tid: 17:13:21
Äntligen semester.....Som jag har väntat, trodde aldrig att den här arbetsveckan skulle ta slut. Så är det alltid när man går och väntar på något speciellt.

För första gånget i mitt liv så ska jag ha riktigt semester, det har aldrig hänt förr. Jag har ju alltid varit så bortskämd och aldrig behövt jobba på sommaren. Så därför har det varit rätt tufft att jobba juni, juli innan jag nu fått semester. Vem ska egentligen behöva jobba på sommaren?

Klockan 17.00 så var det äntligen dags, då kom Magnus och hämtade mig så åkte vi till mamma och pappa och sa hej då. Sedan började vår resa söderöver, till Skövde.

Vi har ingenting speciellt inbokat de här första veckorna, ta dagarna lite som de kommer. Men någon dag i Smögen skulle vara mysigt och gärna några dagar nere i Halmstad om vädret tillåter. Men det bästa av allt är att vara ledig och få en massa tid tillsammans med älsklingen.




Kommentarer
Postat av: helena

Dags att uppdatera =)

2011-08-09 | 20:28:31
URL: http://nenahelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback