En mysig kväll i Järvsö med älsklingen

Datum: 2011-07-06 Tid: 20:29:28
Efter att ha gjort lite nytta så gick jag ut och la mig i min solstol och stekte i två timmar. Sedan var det
dags att laga lite lunch, gjorde mig en ceasarsallad som det även får bli till lunch imorgon. Gott!

Gjorde mig i ordning och packade sminkväskorna för att vid kl 16.00 när Magnus kom så åkte vi direkt till Järvsö. Fick göra en mycket snabb och enkel prov make up på bruden som ska gifta sig i sept. Hon var väldigt stressad och verkade kanske inte så superintresserad, el så litade hon bara på mig...vet inte riktigt. Hon sa att hon blev nöjd i allafall, så vi får väl hoppas på det =)

När jag var klar efter ca 15-20 min (snabb prov make up) så bestämde jag och älsklingen oss för att äta middag där. Så vi gick till en mysig restaurang med uteservering där vi slog oss ner. De hade en massa gott på menyn och jag var superhungrig så för mig fick det bli ryggbiff med potatisterrin och fetaost/soltorkade tomater-röra, mums! Magnus han ville ha något lättare och tog en kyckling/bacon-sallad med mangoyoghurt, den såg mycket god ut =)
Kunde inte hålla mig så jag beställde även in en efterrätt, bestående av hallonpannacotta med färska hallon, jordgubbar och en lakritskräm...vilken dröm, snyggt upplagt och helt underbar...den bara smällte på tungan. Hit kommer vi åka fler gånger i sommar.








Kommentarer
Postat av: Sara

Tack snälla för att du hjälper mig med boende! Guld värt! Vore ju toppen om man hitta nåt där man kunde bo hela tiden (ej helger. för då åker jag hem) så slipper man flacka runt liksom.

KRAMAR!!!

2011-07-12 | 19:01:20
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback