1 juli 2011 dagen då jag blev fast anställd

Datum: 2011-07-03 Tid: 21:31:02
Idag blev jag "FAST ANSTÄLLD" på Åhléns! Grattis till mig! Det är inte illa att komma som nyinflyttad till den här staden och få ett jobb på direkten. Med tanke på hur många arbetslösa det finns i den här staden, så tycker jag att jag har gjort det riktigt bra. Gick in på Åhléns i okt och sökte jobb och nu efter några månader som provanställd så är jobbbet mitt på riktigt.

Förrutom mitt jobb som säljare/sminkös på Åhléns så jobbar jag även en hel del med make up på sidan om. Har en massa bröllop/brudar som vill bli snygga till sina bröllop i sommar och höst. Har även en del av mina kontakter kvar i Sthlm, dit jag åker lite då och då och gör reklamfilm, fotojobb, mm. Trivs jättebra med att kunna kombinera dessa yrken som både make up artist och säljare. Kan det bli så mycket bättre?!

Tänkte att vi skulle fira detta med att åka till Torön och käka grillbuffé. Men med tanke på hur vädret är idag, regnigt och grått så får vi skjuta på det. Då man gärna vill sitta ute i solen och njuta av utsikten och maten. Men sommaren är inte över än ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! :) Det är ju kanon de! Passar bra med en sån tjej som du på åhlens! glad, trevlig, världens utstrålning! man blir så glad att träffa dej ju! :)

& duktig är du dessutom!!

2011-07-04 | 09:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback