En ledig dag

Datum: 2011-01-14 Tid: 10:27:43
Igår var jag ledig och då hade jag tänk sova länge, men när Magnus gick till jobbet vid 08.30 så kunde jag inte somna om. Men då hann jag få lite mer saker gjort på dagen innan det var dags för älsklingen att komma hem igen vid 15.00.
Tillbringade en hel del framför datorn, bloggade en massa, städade huset, bytte sängkläder och plockade lite. Jag hann även prova lite smink från Bare Mineral, bla en foundation samt 2 st olika ögonskuggor, återkommer med vad jag tycker då jag ska ge det en chans till idag.

När Magnus kom hem så åkte vi ner till Bollnäs, vi hade lite ärenden på stan som vi var tvungen att fixa. Blev bjuden på mat hemma hos mor och far, mumsiga köttbullar. På vägen hem så svängde vi förbi farbror Niklas och tjejerna där vi stannade en stund innan det var dags att skynda sig hem. Ikväll börjar ju Handbolls VM!!!! Mycket viktigt!

Så kvällen tillbringade vi framför tv´n/handbollen....Sverige vann!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback