Tisdagen den 4 jan

Datum: 2011-01-12 Tid: 20:33:09
Idag var jag riktigt trött, känner mig helt slut. Tror att det har varit lite mycket för lilla mig nu på slutet, en massa jobb, en massa slit här hemma, all planering inför jul/nyår. Och nu börjar jag slappna av då allting har lugnat ner sig både hemma och på jobbet och alla storhelger är över och då kommer tröttheten i kapp en. Mest av allt så hade jag velat bäddat ner mig i sängen och sovit ett helt dygn. Och efter det haft en heldag i soffan och titta på en massa bra filmer.

Men idag var det dags att jobba igen, kl 09.00 började jag idag och jobbar till 19. När jag kom hem så var våran kamin klar =) Så vi fick provelda idag, vilken lycka....åh så mysigt. Nu måste vi bara hitta en soffa som passar där nere så vi kan sitta framför brasan och mysa. Åh vad bra det blev =) Tack Leif och Rigmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback