Tisdag

Datum: 2011-01-26 Tid: 10:59:27
Idag jobbar jag lång dag, mellan 09-19. Tyvärr så var jag väldigt trött och seg i morse. Ville verkligen inte kliva upp i morse när klockan ringde. Kände mig inte utvilad....jag är van med minst 8 tim sömn och det blev det inte i natt. Hade en hel del softa kunder som fick mig på bra humör så dagen rann iväg rätt fort i allafall. Plus att vi har en tävling mot ett annat varuhus så då blir man ännu mer taggad att sälja =) Tävlingsmänniska som man är =)

Fick reda på att jag även ska få gå en doftkurs i vår. Det är Chanel som står för den. Det ska bli mycket roligt och spännande. Det ser jag verkligen fram emot. Men först har jag Kanebo och efter det Clarins att se fram emot. Det är ju bara en vacka kvar nu till första kursen =)

När jag kom hem efter jobbet idag så var det bara att slå sig ner, för maten var klar och stog på bordet och väntade. Jag har världens bästa pojkvän....Love you!
Sen så var det ju gruppslutspel i handboll, mellan Sverige och Danmark så det var vi ju tvungen att titta på. Tyvärr så förlorade Sverige, men det spelade egentligen ingen roll då de ändå är vidare till semi.

Kröp ner i sängen redan vid 21.45 i kväll så vi vaknar riktigt utvilade imorgon =)

Nu var det länge sedan jag rekommenderade någon produkt, så nu tycker jag att det är dags igen.
Jag har ju alltid använt volympuder (sen det kom), då jag älskar att tupera upp volym i mitt hår. Mina tidigare favoriter är bla "Dust It" från Osis och "Styling dust" från Disp.



Men nu har jag hittat ett nytt volympuder som jag bara älskar, styling powder från Björm Axen i sprayform. Den är mycket lättare att applicera, det luktar gott och ger grym volym. me like!
Den kostar ca 130:- och finns att köpa hos bla Åhlens, Kicks, mfl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback