Söndagsmiddag hos mor och far

Datum: 2011-01-12 Tid: 21:28:51
I morse sov vi till 09.30, hur skönt som helst. Och vid 12.00 var det dags att jobba igen. Det var en rätt lugn söndag på jobbet, men folk har väl slut på pengar.

Själv så gjorde jag några fynd på barnavdelningen, hittade lite smått och gott till några av våra vänners barn. Tänkte skicka dem på posten någon dag, då jag inte vet när vi kommer kunna åka och hälsa på.

Efter jobbet gick jag hem till mamma och pappa där Magnus redan var. Vi skulle nämligen bli bjuden på middag av dem. De bjöd på en gratäng med potatis, köttfärs, senap, grädde, mm och till efterrätt fick vi Gino, mums!

När vi kom hem från mor och far så insåg Magnus att han glömt sin mobil hos dem så det var bara att sätta sig i bilen igen och åka och hämta den. Sedan tittade vi på "Morden i Midsomer" innan det var dags att sova. Magnus är fortfarande sjuk och bli hemma även imorgon. Och då är jag ledig så då blir vi hemma tillsammans =) Myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback