Måndag

Datum: 2011-01-26 Tid: 10:38:18
Då var det måndag igen och ännu en ny vecka väntar. Idag var det jobb mellan kl 11.30-17.30. Rätt soft start på veckan måste jag säga. En dag kvar tills alla får lön, hoppas att det kommer att märkas hos oss. Jag vill ha massor av folk, massor av människor som jag kan hjälpa, ge tips och råd. Dela med mig av all minn kunskap, få kunderna att gå ut med ett leende på läpparna.

När jag hade en kvart kvar att jobba så kom Magnus in och hälsade på. Och jag blir alltid lika glad när han kommer på besök. Passade på att visa honom lite av de nyheter som har kommit inför våren när det gäller heminredning. En massa snyggt =)

När vi kom hem så käkade vi middag innan vi satte oss i soffan och slappade. Jag håller fortfarande på med boken "Vyssan Lull", men nu är det inte många sidor kvar. Undra vad jag ska läsa här näst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback