Lördagsjobb

Datum: 2011-01-15 Tid: 19:59:37
Då var det slut på ledigheten, lördag igen och dags att börja jobba igen. Idag började både jag och Magnus och jobba kl 10.00. Magnus ska vara på gymmet idag på "Mitt hjärta".

Det var rätt mycket folk idag och shoppade =) många som vill göra vår både hemma och i sminkväskan. Vilket alla borde vilja göra, köpa lite nytt till huden och självklart lite ny och fräsch make up. Kan även passa på att berätta att vi har bra erbjudande på Clinique just nu, köper man 2 st valfria produkter så får man en gåva (värd ca 1.200:-).

Magnus tittade förbi efter jobbet så då passade jag på att visa honom en massa vårnyheter som vi har fått in, bla från hem som jag vill köpa. Snygga bunkar att tex baka i, i färgerna ceriserosa, limegrönt mm. Vi har även 25% på alla Hugo Boss parfymer nu, så Magnus var där och luktade men hittade ingen som föll honom i smaken.

När jag slutade vid 15.35 så åkte vi till Kvantum och handlade mat för helgen. Och idag blev det ryggbiff med klyftpotatis, bea, creme de balsamico och en ros av parmaskinka ;)



Efter maten så var det handbollsmatch igen, Sverige - Slovakien. Och Sverige tog hem segern så klart =)

Antar att det blir någon film resten av kvällen eller så blir det bokläsning för mig om det är så att Magnus ska se mer på handboll.
Imorgon har jag i allafall sovmorgon =) Jag börjar inte jobba förän kl 11.55 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback