Läslusen är på g igen

Datum: 2011-01-12 Tid: 21:08:28
Två dagar ledig på raken, vilken lyx =) Upp och hoppa klockan 08.00 i vanlig ordning, käkade lite frulle med svärföräldrarna innan vi hjälpte dem att packa in allt i bilen. De åker nämligen hem till Skövde idag och ville komma iväg i bra tid då det rycktas om att ett snäoväder är på ingång.

Det har verkligen varit supermysigt att ha Leif och Rigmor här, hoppas att de tycker detsamma. Och jag hoppas att vi får se dem här snart igen.

Fick en vacker blomma av svärföräldrarna, som tack för den här gången =) Tack så mycket!



När de hade åkt så kröp jag och Magnus ner i soffan. Började läsa om boken "Mamma, pappa, barn" av Carin Gerhardsen som jag kommit av mig...och den här gången kunde jag inte lägga ifrån mig den. Skönt att få lite tid och ork över till att läsa, vilket jag verkligen älskar att göra. Sträckläste ut den här boken idag =) Och den var mycket, mycket bra och spännande.



Magnus började känna sig hängig och dålig på kvällen så vi fortsatte kvällen i soffan. Vi tittade på premiären av "Restaurang i ditt vardagsrum". Magnus bestämde sig för att sjukskriva sig imorgon då han inte känner sig riktigt hundra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback