Jag är ledig idag

Datum: 2011-01-26 Tid: 11:09:04
Idag är det onsdag och jag är ledig. Hmmm vad ska man hitta på då? Började med att äta frukost och läsa tidningen "Vi villaägare" som man får hem lite då och då nu när man har gått och köpt hus =) En rätt bra tidningen där de står en hel del bra tips som man bör tänka på som husägare mm. Och vi behöver alla tips vi kan få, då vi är rätt färska med detta.

Sen så har Magnus tjatat länge på mig nu att det är dags att plocka ner granen. Ja, jag vet att det är sent...men jag tycker att granen är så fin och att den har gjort sig riktigt bra där den stog. Men nu är den borta =( Och det är hela 11 mån kvar tills nästa gång jag får se den. Vad ska jag ställa i det där hörnet nu då???? Det blev ju så tomt =(

Och nu då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback