Måndag

Datum: 2011-02-07 Tid: 21:31:11
Då var det måndag igen, shit vad veckorna springer iväg. Det gillar jag inte riktigt, känns som om jag inte hinner med allt som jag har tänkt.
Åkte ner till Bollnäs med Magnus i morse vid 07.30, hoppade av hemma hos mor och far. Eftersom jag fortfarande inte mår tiktigt hundra, så kröp jag ner i deras säng och vilade till klockan var 09.30. Tog det väldigt lugnt på morgonen, gjorde mig i ordning och softade innan det var dags att gå och jobba. Det har varit rätt segt på jobbet idag, lite folk som har varit shoppingsugna. Men jag har plockat och fixat så timmarna rann iväg ändå. Älsklingen hämtade mig vid 19 när jag slutade och då blev det raka vägen hem och käkade. Nu sitter vi soffan, Magnus spelar tv-spel och jag surfar runt på nätet.

Nu blir det pappas hemmagjorda äppelpaj som han skickade med oss och till det en kopp te. Lite måndagsmys i soffan innan det är dags att sova. Imorgon börjar jag jobba 12.00 och Magnus är ledig. Så innan tänkte vi hinna iväg och titta på tapeter till både gästrum och kontor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback