Redan onsdag

Datum: 2011-02-09 Tid: 09:19:23
Redan onsdag, usch vad dagarna går fort. Det ända positiva med det är väl att det snart är sommar. Det märks att vi börjar närma oss. För i morse när jag och älsklingen åkte ner till Bollnäs så var det riktigt ljust ute (kl 07.30).
Sitter hemma hos mor och far just nu, väntar på att det är dags att gå och jobba. Eftersom jag börjar rätt sent idag så tänkte jag passa på att uträtta en del ärenden på stan. T.ex. leta efter doppresenter, hämta ut tågbiljetterna, mm.

Vid 19-tiden så sätter jag mig på tåget och åker till mitt andra hem, till mitt älskade Sthlm. För imorgon torsdag så ska jag på en säljteknik kurs för Kanebo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback