Lördagsmiddag hos mor och far

Datum: 2011-02-20 Tid: 13:48:02
Dags att jobba igen efter en dags ledighet. Idag jobbar jag mellan 10-16. Det var halvsegt idag, inte så mycket folk som jag hade hoppas på. Kanske kan bero på vädret, eller vad vet jag. Fick besök av min Fia som kom förbi och ville ha lite tips angående rengöring mm från Kanebo.

När jag slutade så plockade Magnus och pappa upp mig så åkte vi till Trönö och tittade på en bil till pappa. Men det blev ingen. I stället så åkte vi hem till mor och far där vi blev bjudna på mat. Mums vad gott det var =)

Vid 20.00 så började melodifestivalen och den här omgången var det Sanna Nielsen och Brolle som gick vidare.
Det blev en tidig kväll för oss, då jag var helt död plus att jag ska upp och jobba imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback