Kanebo/Sensai dag

Datum: 2011-02-11 Tid: 11:45:09
Mötte upp mina kollegor Lotta och Eva som kom fram med tåget till Sthlm vid 09-tiden. Så åkte vi ut till Globen, där kursen kommer att hållas även den här gången.
Det började med lite frukost och fika innan det var dags att köra igång. Det var en massa repetition, samt visning av alla vårens nyheter och säljteknik mm. Maritha som är "lärare" är så otroligt duktig och kunnig, det är riktigt roligt att lyssna på henne, tiden bara springer iväg.

Lunch blev det på thairestaurangen alldeles i närheten och tur var väl det med tanke på vädret. Snökaos och storm var vad som väntade oss...usch, fy...jag som trodde att våren skulle komma tidigt i år, eller jag hoppades i allafall.
När kursen var slut så fick vi alla en varsin goodiebag, alltid lika trevligt =) Den här gången innehöll den ett volymshampoo samt en duschlotion =) Lyxigt!

Åkte raka vägen tillbaka till centralen för att ta tåget hem till Bollnäs igen vid 18-tiden. Trots det hemska vädret, all snö mm så vart vi bara 30 min sen till Bollnäs. Men det gjorde inte så mycket när man har trevligt sällskap. Tycker så mycket om mina underbara kollegor Lotta och Eva. Så jag ser verkligen fram emot nästa vecka då vi ska på kurs i 3 dagar tillsammans.

Älsklingen kom och hämtade mig på stationen och då åkte vi raka vägen hem. Kröp ner i sängen nästan direkt när vi kom hem. Så skönt att jag är ledig imorgon, hinna med sånt som jag inte gör annars, bla ett frisörbesök står på schemat, samt lunchdejt med Helena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback