Fredag

Datum: 2011-02-21 Tid: 11:33:38
Idag kände jag verkligen inte för att jobba, jag är verkligen helt slut efter att ha jobbat 7 dagar i rad (då även 3 dagar kurs inräknad). Jag hade verkligen behövt vila upp mig, fått sova ut ordentligt. Men jag ska inte gnälla, jag får ju vara ledig på lör och sön i allafall.
Började klockan tio och idag var det rätt mycket folk, me like! Timmarna bara springer iväg när man har fullt upp och jag älskar att hjälpa mina kunder, ge dem råd, tips, dela med mig av all min kunskap.

När jag slutade jobba vid 19.00 så svängde jag förbi mor och far en snabbis och sa hej innan jag åkte hem till älsklingen, svärmor och svärfar. Vi käkade middag och sedan blev vi sittande vid köksbordet och pratade mm tills det var dags att sova. Jag kommer att sova så gott i natt, jag är verkligen helt slut....kanske blir det sovmorgon imorgon?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback