Alla hjärtans dag

Datum: 2011-02-20 Tid: 14:31:28
Idag är det "Alla hjärtans dag", men jag och Magnus har bestämt oss för att fira det en annan dag. Eftersom jag ska jobba sent och efter det ska vi ha möte på jobbet. Sen så tänkte jag sova hemma hos mamma och pappa i natt då jag ska åka med tåget redan kl 06.10 på tis morgon.

När vi slutade jobba idag så hade vi "fackmöte" med jobbet, det kom någon representant från handels fackförbund och pratade osv. Jag är ännu inte med i facket och vet inte heller om jag ska bli det heller. Yvonne som är våran fackansvarige hade köpt med sig en smörgåstårta som hon bjöd på.

När jag kom hem till mor och far så kom även Magnus dit. Jag ville mysa och gosa lite med honom innan det var dags för mig att åka iväg i 3 dagar igen. Försökte somna strax efter tio, men det gick så där. Det är alltid så där när man ska upp tidigt, jag är rädd att jag ska sova över osv. Men några timmars sömn hann jag med innan det var dags att kliva upp.

Älskar dig Magnus på "Alla hjärtans dag" och alla andra dagar!




Du och jag älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback