Skövde here we come again

Datum: 2011-12-08 Tid: 21:06:02
Onsdagen den 30 november

Bad chefen om att få börja en timme senare idag så att jag kunde tacka ja till tiden hos frissan klockan 09.00. Hon är som vanloigt väldigt fullbokad, så jag hade tur som lyckades få en tid så snabbt och nära jul i allafall.
Klockan 09.00 slog jag mig ner hos min frissa Sussie som är den bästa enligt mig när det gäller blont hår (speciellt mitt hår). Blir alltid nöjd och snygg när jag har varit där och lika så blev jag den här gången.
Hon blekte och tonader mitt hår, samt hjälpte mig att klippa in mitt löshår. Och ca 3 timmar senare så var jag klar och redo för att gå och jobba i 5 tim. Sen så åker vi söderöver........

Klockan 17.00 så åkte jag hem till mor och far för att plocka upp Magnus som varit där och lämnat vår Snuttan. Då insåg jag att jag glömt lite kläder på tork hemma, så typiskt...och jag som för en gångs skull hade tänkt att packa smart. Inte ta med mig så mycket. Tänkte att jag skulle behöva åka hem och hämta det, åh vad drygt...då kommer det ta ännu längre tid att åka. Men då var min kära pappa så snäll och gav mig en slant så att jag kunde köpa mig något nytt och snyggt nere i Skövde. Och det tackar man ju inte nej till ;)

Fick även med oss lite mat som vi kunde äta efter vägen, jag har nog världens bästa föräldrar. Resan ner till Skövde gick jättebra, vi hade en hel del nya skivor med bra musik att lyssna på samt att vi alltid har mycket att prata om så timmarna bara rusade förbi och vips så var vi framme i Skövde vid 23-tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback