Nya skor

Datum: 2011-08-31 Tid: 10:05:21

Jag har köpt två stycken nya träningskompisar, ett par löparskor/promenadskor från Asics (Nimbus 12), kostar 1.900:- på Intersport och på Team Sportia 1.500:-.
Egentligen tyckte inte Magnus att kag skulle köpa dem, eftersom det inte var något uppbyggt stöd på insidan av skon (något som jag tydligen behöver då jag lätt faller inåt med foten när jag går). Men jag hade svårt att hålla mig då jag verkligen behöver ett par nya och de här är ju sååå snygga. Så nu är de mina!



Och så blev det ett par svarta inne/gym-sko i svart med neonrosa foder och detaljer från Nike (har tyvärr inge bild just nu). Dessa var nedsatta från 900:- till 500:-.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback