Tyskland tur och retur

Datum: 2011-08-26 Tid: 13:51:30

På onsdagen 20/7 så blev det något helt annat mot för vad vi hade tänkt oss på vår semester. Då blev den en snabbvisit till Tyskland fram och tillbaka. Med tanke på det dåliga vädret vi hade i södra Sverige så det blev ju inget Halmstad för oss. Så då kunde vi lika gärna hänga på till Tyskland. Pappa hade nämligen köpt 2 st husbilar där nere så vi skulle hjälpa honom att köra hem en av dem. Och som tack så skulle vi få en hel del casch ;) Och sånt gillar vi ju. Eftersom pappa befann sig i Bollnäs och vi i Skövde så bestämde vi oss för att han skulle ta tåget ner till oss och att vi sedan skulle ta våran bmw till Tyskland.

Som alltid på dessa resor så gick allting väldigt fort och på tordagen vid kl 17.00 så rullade vi in i Skövde igen. Jag var helt slut efter att ha kört bil själv från Tyskland till Skövde non stop. Jag körde bmw´n hem och pappa och Magnus en varsin husbil. Så det första jag gjorde när vi kom hem till svärpäronen var att bryta ihop, helt slut var jag, utmattad, trött i både kropp och huvud, för lite sömn, för lite mat och dryck, kände mig allmänt blä.

Imorgon får det bli en mycket lugn dag och med lång sovmorgon.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback