Idag står Sara brud i Kilafors

Datum: 2011-08-30 Tid: 22:33:08

På lördagen den 13/8-11 så hade jag en brudsminkning igen och hon ville även ha hjälp med sitt hår. Var hos henne förra veckan och gjorde en prov make up samt en prov uppsättning och allting blev superbra och idag kommer det att bli ännu bättre =)

Sara heter hon och är en släkting till en fd klasskamrat till mig från gymnasietiden. Hon och hennes kille ska gifta sig i Kilafors herrgård idag. Men innan det var dags för det så kom hon hem till mig vid 09.00 för att bli extra vacker på hennes stora dag. Då Sara hade väldigt kort hår så var jag lite orolig om vi skulle få ihop någon bra och snygg uppsättning. Men det gjorde jag, det blev en glammig svinrygg med tiara och vita rosor bak i svinryggen, mycket stilfullt och snyggt. Sara har väldigt vackra ögon, lite "kattögon" och det tyckte jag var snyggt att ta fram ännu mera med lite markerade ögon i brunt/svart/guld. Tror att hon kändes sig väldigt vacker när hon åkte iallafall och jag tyckte att hon såg ut som en riktigt prinsessa, så otroligt vacker.

Ska be henne om att få lite bilder som jag kan lägga upp här så att ni får sitt mitt konstverk ;)

När jag var klar så kom mamma på besök, hon tyckte att jag och Magnus skulle följa med henne och fika. Så hon tog med oss till ett ställe där jag aldrig varit innan "Majas Café", mitt ute i skogen. Men det var mysigt och trevligt och i samma byggnad låg det en inredningsbutik med en massa smått och gott i. Tyvärr inget i våran smak, alldeles för mycket "lantligt" och "shabbychic" och jag kan spy på sånt vad tråkigt det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback