Då var det dags igen då

Datum: 2011-08-30 Tid: 22:43:18

Onsdag 17/8-11 sista dagen att vara ledig den här veckan. Jag har inte gjort så mycket idag, bara passat på att njuta av min sista lediga dag. Men vid kl 16.00 så åkte jag till Järvsö för att träffa en tjej som heter Hanna som ska gifta sig den 20/8-11. Göra en prov make up och prata lite inför hennes stora dag. Verkligen en supergullig och trevlig tjej som från början kommer från edsbyn. Ser verklgen fram emot att få göra henne vacker på lördag.

Gjorde inte så mycket resten av kvällen, gick och la mig och sov i bra tid då jag börjar redan kl 08.00 på torsdag. Jag hatar verkligen dagarna då jag börjar kl 08.00....jag är ju så morgontrött, älskar ju att sova, ligga och dra mig och ta det lugnt på morgonen. Sitta och njuta av frukosten och läsa en morgontidning i lugn och ro men det är ju inte det lättaste när man ska upp 06.20 =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback