Älsklingen fyller år idag

Datum: 2011-08-17 Tid: 13:05:14

Tisdag den 19/7 är det min älskling Magnus födelsedag. Det firade vi med att åka till Smögen och mysa bara han och jag. Köpte med oss varsin sallad som vi åt efter vägen som lunch och när vi kom fram så fick det bli en fika på ett mysigt ställe. Sitta och prata, kolla på folk, mysa och bara vara...hur härligt som helst.



Tog oss sedan ner mot bryggorna för att vandra runt i alla små butiker som ligger där. Det blev en hel del shoppat, Magnus fick bla en mycket snygg t-shirt av mig, sen lyckades vi fastna för 3 par solglasögon som fick följa med (varav ett par var Chanel till mig), köpte även vita handdukar från Lexington till vårat nya badrum (som är under renovering för tillfället).



Senare mot kvällen så slog vi oss ner på en restaurang för att äta något gott och fira min älskling som fyller 29 år idag.
Vi lyxade till det och beställde in en skaldjursplateau som bestod av bla färksa räkor, musslor, krabba, mm och till det så drack vi vin. Vilken underbar kväll, vackert väder, en massa folk att titta på, bästa sällskapet, god mat, gott vin och en massa mys. Detta är livet!



I present så fick Magnus en weekend till Göteborg i vinter, jag har bokat ett femstjärnigt hotell i 2 nätter. Vi ska nämligen gå på Fitnessfestivalen när vi är där nere. Sen blir det väl en hel del restaurangbesök, shopping, mys mm under den helgen.
Vi skulle ju dit förra året, men var tvungen att avboka i sista sekund då vi både påbörjat nya jobb och inte ville ta ledig så tidigt i anställningen. Men nu gör vi ett nytt försök =)

Älskar dig Magnus!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback