Vårfräsch i håret

Datum: 2011-04-13 Tid: 15:29:05
Fy vad trött jag var i morse, helt död kände jag mig när jag slog upp ögonen vid 07.30 (30min innnan klockan skulle ringa).
Idag är jag ledig så jag har passat på att boka in tid för färgning av utväxten. Och det var verkligen på tiden kan jag lova. Men det har dragit ut på tiden då jag har jobbat el legat hemma och varit sjuk.
Idag var det Sussi som fixade mig, blekte fnaskranden och klippte in mitt nya löshår, så nu känner jag mig riktigt vårfräsch.

Köpte med mig en tårta på vägen hem, pappa kommer ju hem från Thailand ikväll. Och eftersom han har fyllt år så tänkte vi fira honom lite smått idag eftersom det riktiga firandet blir på lördag.

Sitter nu hemma hos mor och far och väntar på att Magnus ska komma så att vi kan åka hem och laga lite mat och softa innan vi åker ner igen (hoppas på att pappas flyg är i tid).

När pappa kom hem vid 20.00 så åkte vi ner och käkade lite smörgåstårta och Willmatårta med honom och mamma. Vi fick en massa presenter av pappa =) Nästan som på julafton och jag blir som ett litet barn =)
Jag fick en hel kasse med en massa snygga kläder, allt från klänningar, bikinis, huvtröja, linnen, mm. Och inte nog med det så fick jag bruna färglinser (har alltid velat ha), parfym, en kuvertväska mm.
Självklart så fick mamma och Magnus också en massa saker, men jag fick nog mest ;) bortskämd som jag är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback