Reklamfilminspelning för Vällingby City

Datum: 2011-04-04 Tid: 10:24:46
Idag står det reklamfilminspelning i min kalender. Klockan 08.00 infann jag mig i studion vid Mariatorget där jag har gjort många, många jobb tidigare =)

Det var 5 modeller som under dagen ska bli fixade av mig, 2 kvinnor, 2 män och en ung tjej på 10 år.
Som alltid så är det väldigt roligt att jobba med det här teamet, mitt första jobb för dem var för många år sedan, det var första videon för "Sunblock". Härlig stämning, bekvämt att jobba med folk man känner osv.

När vi var klara kl 18.00 så kände jag att jag behövde få lite luft och gav mig ut på en promenad i vårsolen. Riktigt skönmt efter att ha varit instängd i en varm studio hela dagen. Gick förbi Café Baresso och käpte med mig en ceasarsallad hem till middag.

Bänkade mig i soffan framför tv´n och tittade på "Halv åtta hos mig" och "Sveriges mästerkock". Tog sedan ett varmt bad för att komma ner i varv, slappna av och kunna sova gott i natt. Imorgon är det stillbildsplåtning på schemat.

Den snygga bröllopstårtan som skulle vara med =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback