Pappa 50 års firande

Datum: 2011-04-18 Tid: 19:40:34
Efter jobbet idag så åkte jag hem och gjorde mig i ordning för pappas 50-års firande. Mamma hade nämligen bokat bord på Orbaden konferens & spa. När vi kom dit så bestämde vi oss för att äta en tre rätters. Till varmrätt så åt vi alla skummad hummersoppa med räkor, mums vad god den var...jag hade gärna ätit lite mer av den.



Födelsedagsbarnet, världens bästa pappa fyller 50 år! Grattis!



Världens bästa mamma och pojkvän



Den vackra utsikten....








Till varmrätt så åt jag och mamma röding som också var mumma. Pappa och Magnus åt lamm som tydligen inte var riktigt hundra, men helt ok. Efterrätten var nästan det bästa, det var dessertbuffé med massor av gott. Bla pannacotta, creme brulé, vit chokladmousse, chokladkaka, ost och kex. Gissa om vi åt, man ville ju pröva allt ;)









Vilken mysig restaurang, vacker miljö, trevlig service och underbar utsikt. Dit kommer jag absolut gå fler gånger =)

Efter middagen så följde mamma och pappa med hem till oss så tittade vi på "Körslaget" tillsammans.

Tack bästa mamma och pappa för en mycket trevlig och mysig kväll!

I födelsedagspresent fick pappa ett falskärmshopp av oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback